friends

Som ja längtat efter den här dan..John kommer hem Känns som vi inte träffats på urlänge så det ska bli så skönt. Man känner sig på nåt sätt "halv". Har saknat min "man"!!

Igår kväll spenderade jag min kväll hos Hannah o Kim på landet. Det bjöds på tacogratäng o därefter tårta. Åt så magen stod (står) i sju hörn. Men innan jag åkte iväg dit ringde Carro o vi pratade bort en stund hur lätt som helst...som vanligt. Bestämde att hon ska komma till oss en helg framåt hösten när de lugnat sig lite.På sommaren ska man besöka alla när man bor en bit ifrån varann. Dessutom ska vi boka en båt o återuppleva gamla minen :) Det vore en höjdare! Så mycket roligt vi gjort ihop, helt otroligt. När vi bodde  i Karlsborg båda två flyttade hon till mig ett bra tag när hon o papsen rök ihop, funkade finfint! :) That´s what friends are for.

Hade en släng av hemlängtan igår men insåg att det inte gick . Kort därefter messar Zara (vi har åxå många goa minnen!) o e lite sugen på Idas (enda utestället i Karlsborg :) Hmmm va typiskt att ja inte va där!! Senare på kvällsen får jag sms va mamsen..då e hon där!!! o typ alla mina gamla vänner va på plats -hur ofta träffar man dom?! Nästa gång de har nåt där måste ja bara dit!!

Idag blir det nog det lilla lugna...ska göra mig en stor kopp kaffe o sen slänga mig i soffan en stund. Sen ska jag börja packa inför Karlsborg imorg (kalas) o sen Gotland. 
             
           
                                                       Nu e det semester!!

                

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja gamla vänner kan va svåra att "komma ihop" med. Jag har dock kvar hela gymnasiegänget och ett par sen innan, men barndomsvännerna e som bortflugna vissa !
Och DU ! Du kanske kommer åt Örebro ngn gång ? Vore enormt kul att ses, du har ju inte sett min skrutta heller !
*Kramis* !

2007-07-29 @ 11:32:42
URL: http://josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0