bloggfix

Kör hårt såhär första dan på bloggen o fixar lite inlägg..vet aldrig när man har tid igen att sitta så här mycket vid datorn....Tiden har en förmåga att springa iväg oftast.

Jag har vart förkyld i typ en vecka nu o som sista stadie kommer hostan (som alltid) o e någort irriterande, men jag överlever skulle jag tro :) Kurerar mig med c-vitamin o godis. Hälsodieten! Låter typ som Dr Snuggles när jag pratar ..hehe!
Nu några timmar har jag vuxit fast här vid datorn o glor på alla fyllon som går förbi mot en utekväll. Jag tänker: Tänk när man va sådär ung o orkade hålla igång o festa flera dagar i streck. Det finns bara inte längre...jag e död efter EN typ. Men nästa söndag när vi kommer fram till Malung lär det bli paratj värre..jag, Jenny o Linus åker upp o möter Dette, Erika o Jompa där. Sen e det stora festen!! John e nominerad till  "Årets Trummis" i Guldklavengalan 2007 så jag håller alla tummar!!!! Det vore han värd som de kånkar o sliter med grejer upp o ner o far land o rike runt. GIvetvis åxå roligt att få spela men myyyycket slit som sagt. En duktig trummis åxå så klart!!
som den som vinner priset ska va!

Numret om ni vill rösta: 099-31424

Måsta bara sätta in en bild på min (vår) underbara katt..Kåven heter han (korv på blekingska, John e därifrån) Ett underbart sällskap o mitt allt förutom John. Vi är själva  hela helgerna oftast o han åker med mig överallt utan ett knyst....Gotland, Karlsborg,Kalmar....stencool!  Aj löv him!  Köss




Goaste katten ever!Vår älskling på Gotland .
                                                                   Världens goaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0