axevalla

Sådär ja, då har man spenderat ytterligare en dag på Axevalla Travbana. Satans skoj det där, lätt att fastna!! Vann faktiskt i alla lopp utom två...inte illa av en amatör som mej om jag får säga det själv ;) Inga större summor, men ändå så jag slapp betala nästa lopp. John satsade lite mer än mig per lopp så han vann lite :) Roligt! Hade en mysigt picknick i gräset. Pratade även lite med Anders idag, en sann travexpert i likhet med min kära mor....som däremot inte va med. Trodde det skulle va hur mycket folk som helst men det va inte mycket alls trots att det av Stochampionatet som Axevalla e känt för.

Nu e vi hemma igen o har ätit köttfärssås o spagetti.... vill redan iväg på nästa trav :) ni ser, biten!!!!

Kommentarer
Postat av: Kissen

Vilken Anders??

2007-07-22 @ 19:34:32
Postat av: Annika

Hej din lilla trav expert,grattis till vinsterna.de är dig väl unnat..kram

2007-07-22 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0