stök o bök

Sitter brevid ett tänt ljus o har precis hittat mina stjärnor o satt upp. Åååh va härligt, äntligen! När jag trodde jag letat överallt på vinden så tog jag tittade ovanpå garderoben i en påse. Jaaaa där e dom!! Dessutom har jag gjort i ordning en ljusstake med riktig mossa o fina vita stjärnor i o ställt på köksbordet, nu ska bara ljusen inhandlas åxå. Nu e det städning som gäller, RIKTIG adventsstädning! Bara att bita i det sura äpplet o ta tag i det...det e ju iaf skönt när det e gjort får man trösta sig med.
När jag fixat med stjärnorna kände jag dessutom att det va längesen jag ändrade om på blommor o annat så då drog jag det ett varv åxå. När man väl är igång... :)

Nu ska jag iväg o inhandla ingredienser till lussebullarna vi ska göra imorron. Får dock vänta till min kära sambo kommer hem, noga att han ville va med o det e ju alltid skoj att göra nåt tillsammans.
Städa va det sen ja....

Sen ska jag ta kväll.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0