...mat

Skidskyttet gick åt h-vete o baket blev aldrig av. Där ser man, det blir inte alltid som man tänkt sig. Vi gick på stan o tog en adventspizza med Lenny på kvällen istället. Med tillhörande glögg efteråt :)


Shit va skit jag ätit den senaste tiden men ikväll har vi iaf tagit tag i våra promenader igen o jag känner mig laddad för o dra igång igen! Vi har åxå gett oss på att fixa till en pastasås som jag fått recept på av en go kund. Vi la till lite bacon  o det blev super! Blev massa över åxå så nu har vi matlådor, skööönt! Jag gillar när det finns mat klar när man står där vrålhungrig o inte orkar laga. Jag e ingen höjdare vis spisen som ni vet... Kändes bättre efter denna mat än efter den här helgen. Vågar knappt skriva vad jag ätit men jag ska skriva det så jag skäms riktigt ordentligt. Lördag: Mc Donalds o ett halvkilo godis(!) , söndag: pizza. FATTA!!!
Men nu e det slut på det!!


 Efter några fler besök än mej kanske....?

Det bästa va nästan när vi ätit klart nyss o jag som vanligt ojjade mig över att det alltid e så mycket o fixa efter man käkat...o det tar tiiiid!  Jag blev ombedd att gå från köket o han skulle ta alltihop!!!! Naaaaw!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej ska du upp iden viktklassen så kan du äta många pitzzor till..kram

2007-12-05 @ 08:40:04
Postat av: mamma

vadför har du inte skrivvit på flera dagar.det är ju kul att läsa. kram mamma

2007-12-05 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0