konsert igen

Va på ännu en julkonsert igår som va jättemysig o vem sjöng bäst? MARIE!! Jösses så mycket hon tagit sig alltså, jag blev helt stum! Att hon dessutom e så go gör inte det hela sämre. Hann med att snacka några ord, tacka  o överlämna min lilla present :) Vi ses ju snart igen, på nyårsafton.  


 Jag som jäktade hem för att hämta kameran märker när hon äntrar scenen att batteriena e slut. SUCK! Därför får man glatt vänta på bilder från Matildas kamera. Frös som en gris på vägen hem o har en andra dag käkat alvedon. Hmm, det får inte bli värre nu med febern.

Fredag kväll brukar jag spendera helt själv. Som ni vet. Men from idag har Date semester till spelningen på nyår när vi respektive får va med på supe´o egna hotellrum. Som nån sa till mej: nån gång ska du väl få lite gott igen för alla ensamma helger under året ?!  Fin tanke!! Jovars,det tackar man för! Lägg därtill Åre :)

Men just när man trott att man fick sällis under kvällen meddelar John att han ska ut ikväll. Jag som dras med feber sen två dar o ska jobba ännu en dag imorron tänker ligga i soffan ikväll. Lite trist! Så jag lär fylla upp chipsskålen o blanda till lite sourcream o lök-dip. Nån som smkat den?? Såå god!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0