jul

Vår jul har vart minst sagt flängig..

 Direkt efter jobbet i fredags vid halv sju åkte vi till Kalmar. Var sen där o träffade Johns familj, såg Fridas nya lägenhet o hade det gott till julaftons morron när alla gick upp halv sju för att åka till "sin" juldestination. Jag for själv mot Karlsborg o John o hans mor o far till Kungsbacka. Jag fick stanna o sova en stund utmed vägen, min kropp e bara inte ett skit inställd på att gå upp så tidigt. Jag bli förbannad när klockan ringer o e stendöd!! (Läs: Jag hatar att gå upp tidigt!!)

Men julen har ändå vart härlig även om mamma o jag konstaterade att det verkligen inte e nån lugn o slappande helg, snarare tvärt om! Ikväll ska jag dra min hemåt igen för jobb imorron, NÅGOT surt kan jag tala om när alla här e sååå lediga. John sover kvar här i Karlsborg för att jaga med pappa imorron på Vaberget.

Nä, nu e vår kyckligrätt med hasselbackspotatis klar!!!! MUMMA!!!

Lista på klappar o annat kommer...... som sagt..stress stress stress

Nyår närmar sig med stormsteg o vi ska fira det på Stenungsbaden ihop med Datearna med respektive, ska bli skoj!!
 
ha de!!


Stenungsbaden

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej nej julen är då inte lugn... du skrev Fridas lägenhet du menar väl att hela familjen har flyttat?? fått ngnr bra klappar? kram

2007-12-26 @ 18:40:04
Postat av: Dette

Attans håller med dig om det där med jobb... Uuu ska jobba i morron hela min kropp skriker "neeeeeeeeeej jag vill inte"! *sucka* Men men... bara till att gilla läget!

2007-12-26 @ 23:52:06
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0