Idol o en story..

Home alone o jag antar det blir Idoltittande för mig som för så många andra. Har bara sett programmet två gånger o några snuttar men jag håller på Marie. Fast det e lite dubbelt det där, det brukar alltid gå bättre för tvåorna i den tävlingen av nån anledning. Så -hoppas det går bäst för Marie iaf! Läste att Linda Rosing sänt ett "Lycka till" till sin barndomsvän. Hm, frågan e väl om Marie vill kännas vid det idag  :S

Man är ganska trött efter en hård arbetsvecka o denna har jag dessutom jobbat igen en dag för att kunna åka med till Åre i jan, tycker det e bäst att jobba hårt innan nåt skoj för det e alltid surt att komma tillbaka till verkligheten sen. Så nu e jag väl värd STORA godispåsen, mystofflor o morronrocken :) (som vanligt tänker ni!)

Måste berätta en liten söt o härlig story som en kund till mej var med om i veckan. Hon stod o bytte blöja på en liten bebis (tjej) o barnets kusin, tre år o kille, stod brevid o tittade på...

Pojken:
Men......vart  har hon snoppen, farmor??

Farmor: Men du vet att tjejer har ju ingen snopp. Det e ju bara ni killar som har det.

Pojken: aha... men vart e den då? Kan inte hon kissa?

Farmor: men hon har ingen, hon kan kissa ändå förstår du.

Låååång tystnad.

Pojken: 
Du farmor... (ni vet sådär som barn säger)
 
Farmor : mm..
 
Pojken: dom har vikt in den bra på henne!!




Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

heja Marie:)

2007-12-07 @ 22:03:50
URL: http://upptagen76.blogg.se
Postat av: tilda

kommer du hem i helgen carro?

2007-12-07 @ 22:12:10
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

Tilda: nej har ingen bil kram

2007-12-07 @ 22:20:53
Postat av: tilda

nehe, vad tråkigt.

2007-12-07 @ 22:27:23
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Dette

Hm.. a e det inte så att det brukar gå bättre för "tvåorna"? *blink* Nej sorry... Jag var bara tvungen! Ha ha ha... Håller dock med dig om att Marie e himla bra!!! :)

2007-12-09 @ 11:34:27
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0