väntan

                         
 Igår:   förlossningen gick för långsamt så de lät henne sova i natt o hon e nu igångsatt. From detta kan det ta 1 till 
            10 timmar. Man blir tokig!! Men under dan ska allstå en liten bebis titta ut på ett eler annat sätt.
             We keep in touch!! 

              Olstorp. Träffade henne en snbbis. Hann dit så jag precis såg dom spela. Pratade sen 
              några ord innan vi åkte åt varsitt håll. Bokade en mc-tur när det lugnar ner sig lite för både henne o 
              grabbsen.
             
              Fixade även Eddies doppresent under dan. Kan tyvärr inte skriva vad det e eftersom hans mor läser här 
              ibland. (skojigt!!)  Men känner mig nöjd :)

 Idag:  evig väntan såklart!!! annars det lilla lugna... FÖR lugnt enligt mej. Måste hända nåt!  E ju söndag, veckans
            annars ångestfyllda dag för många, men jag e ledig även imorron :) Kryper väl på väggarna. Ledig men 
             ingen hemma = jobbigt!
            Mor o Matilda kommer från 40 gradiga Rhodos idag så ev kan jag ju åka dit...

             Läser nog åxå ut min härliga bok om Bert. Carlsson alltså, inte Berts bravader som nån trodde. DET bok-
             stadiet har jag iaf lämnat  även om jag inte e nån bokmal direkt. Men tristess= bok kanske?!

  Så till min o Kims plan att importera barnvagnar -halvt på skämt, halvt på allvar. Detta e en av de snyggast jag vet:


Klicka för att se nästa bild Bugaboo Cameleon. Spanade in denna långt innan alla kändisar hade den
                                                                 Hittade nämligen en utländsk sida o blev fast. Inte för jag har barn men
                                                                 rekommenderdae denna till min chef o sedär ja, hon köpte en likadan!! 
                                                                 Finns sen 3-4 varianter till att göra om den till!! Den e speciell but me like!!
                                                                 Barnsvagnsförmedlare kanske vore nåt?!!

 
         

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja den e snygg bugaboon ... är ju också tokförtjust i barnvagnar (Nova har fem vagnar just nu) !
MEN tror dock inte den e ngn suverän vintervagn, inte om man tänkt ta skogspromenader heller, men som cityvagn e den ju ursnygg !
Om din chef blir igångsatt e det säkert ingen fara med bebisen, hade de sett ngn fara hade de nog garanterat gjort katastrofsnitt.
Du får ta o komma till Örebro ngn gång :-) !

2007-08-12 @ 10:57:10
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Carro

Visst e den snygg! min favvo alla kategorier, även i beige o svart. Har vart tokig i det sen jag va liten o släpade me mamma o kollade :)Ja det går säkert bre me bebisen, men väntan e inte min starka sida =/ kramiz

2007-08-12 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0