todays

Idag har jag gjort dagens goda gärning efter jobbet.. gått me John på Hjulafton!!
Mc-konslut här i stan arrangerar detta varje år -ett mecka för alla bil o mc-fantaster!!  Min kära sambo e det sista....tillsammans me jakten då, hans nya :) Det ställs ut bilar o mc över precis hela stan. Hela vår gata e full o det går inte o köra bil nånstans känns det som. Men, som sagt, det e säkert skoj för de som har intresset.....
Jag gjorde mest en gentjänst efter alla vändor i klädaffärer han gjort me mej dessa tre år ..hehe!

Maria har åxå vart här efter sin intervju på Guldfynd o pratat igenom det hela..... Hon o Richard har tänkt att bosätta sig här efter han "säsongat" klart på Mallis. Spännnade...känns bara lite kämpigt att börja prata sin fina svengelska...usch va värdelös jag e! Tycker tom att det e jobbigt utomland trots att de e minst lika kassa. Det får John sköta ;)

Nä nu blir det en dusch o därefter lite tv innan mina ögonlock åker igen för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0