TIGI



Såhär ser Tigi:s nya reklam ut....
känns som samma stuk man sett överallt det senaste. Måtte detta inte bli som me hockeyfrillan som överlevde sig själv enligt mej. I början va det skithärligt att folk vågade o det såg coolt ut men sen...nae....det blev too much det sista. Skoj att pagen varit inne nu eftersom den går att variera så mycket o därför kan passa de flesta i rätt form o längd. Men som yrkesskadad e man trött på den nu med -va trist det e att det blir så! Undrar egentligen vad som e det ultimata o det man kan tänka sig ett bra tag framöver. Långt? Kort?  A  jag tror inte det lär hända mej nån gång att jag vet det. Lyckas alltid bestämma mig för det ena eller andra för att sen ändra mig två veckor senare, för jag vet inte vilken gång i ordningen.

Nu funderar jag på en sida i pagelängd o den andra rejält längre o nån cool infärgning snart.....tills nästa gång jag bloggar förmodligen.

Kanske inte frisyren det e fel på utan den som har den??!!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag som tycker det är fint som du har det nu?

2007-08-18 @ 10:54:38
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0