söndag

                                                      Go morron alla bloggläsare!!

Sol idag..kan man vakna till bättre?!

En tuttande katt var det som väckte mej idag, tog hand om mig som en bebis. Två år o gör det fortfarande..fattar inte varför. Men måste erlänna att det oftast e rätt mysigt :)
Slog självklart på friidrotten direkt. Carro ska göra de sista grenarna idag o jag kommer som vanligt gråta som en gris. Inte mycket som gör sig så rörd som idrottsprestattioner o hon e ju en övermänniska. Sanslöst bra!

Så småningom ramlar väl John o Lenny in o vill ha fika o prata igenom gårdagen. En härlig tradition. Därefter har vi planerat att åka till Karlsborg o träffa min familj lite. Har bara vart där några snabbisar det sista. Saknar mamma!! Konstigt att alla tre barnen blivit mammegrisar.. kanske för att vi e tjejer,vad vet jag.  Men såklart gilllar vi papsen med :)

Nä nu börjar det dra ihop sig..mot friidrotten! Heja Carro!!!!!!
Bara namnet... ;)


ha en trevlig söndag!                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0