omtänksamt


Kom hem till serverad luch idag..helt underbart me köttbullar o spagetti. Tog samtidigt in posten där det låg ett tjockt brev från Karlskoga kommun, blir alltid lika fundersam då. John undrade va det va för anonymt snuskbrev :) Haha!! Bara från Dette ju..... som hade vart så gullig o skickat mig en present som skulle pigga upp mig med kort till o några fina rader. Va glad man blir!! Två kexchoklad -så gulligt gjort!!! Vid såna tillfällen känner man sig så himla trist o oomtänksam (finns det ordet?) som aldrig kommer till skott me sånt. Hur svårt e det egentligen att skicka ett vanligt, hederligt vykort som man vet att man nu för tiden, i datorns o mobilens värld, typ aldrig får. O om man får ett blir sååå glad. Tanken förekommer men verkstan e det dåligt med. Min farmor e dock duktig på sånt ... :)

Så kryper det allt närmre Henriks (Date) sista gig (lör) o det känns jättetrist även för mig. Hur känns det då för dom kan man tänka?? Han e ändå en från originalversionen o dessutom en go person. Men han finns ju kvar o det e typ 11 mil mellan oss, så man får väl hälsa på.. Tur att jag inte  e me på Sigges Loge på lördag, hade garanterat fällt en o annan tår. Avsked -det jobbigaste som finns!

Shoppade lite i Kalmar:

primer ( Face)
ansiktskräm till John (Lumene)
ögonskugga (Lumene)

Hittade inte så mycket.... Men snart e det slut på shoppandet .......



Kommentarer
Postat av: Lenny

Ja du, de kommer att bli tufft för mig med.
Och jag har bara känt Henrik ett par månader..
Man e nog lite blödig iaf...

2007-08-22 @ 22:47:05
Postat av: Maria

Ja det är trist. Henrik är en grymt go kille

2007-08-22 @ 23:21:29
Postat av: Dette

Skoj att lilla brevet var uppskattat! :)

2007-08-23 @ 07:56:27
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

Lenny: ja jag e lipig som tusan, tur att ja inte e med :)
Maria. Visst e han det!
Dette: MYCKET!!!!! :)

2007-08-23 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0