no shopping

Någon ställde för en tid sen diganosen Shopaholic på mig. Men ska ni se på fan!

Carro e utmanad på köpstopp!!
Tillsammans me Zara (www.zara82.blogg.se) ska vi from 25 aug o en månad framåt ha detta. Fick en jättefin lön tack vare det jobb jag lagt ner på salongen denna månad.(typiskt..nu liksom!) En belöning känns de snarare som. Men den ska vackert sitta kvar på kontot..eller iaf inte shoppas upp på kläder o smink som varenda månad innan. Undrar lite stillsamt hur (om) detta ska gå =/
Ska bli spännande att ta kontoutdrag o se om det gett resultat eller om man slängt iväg sina slantar på annan skit....Ikea känns nära till hands.

Varför kom bonuschecken på H&M idag?? Frestelse.

Bara för det ser jag nu massa jag skulle behöva o "behöva"....

.....nya tights (blekfläckar)
.....blommor (våra 2 levande känns...döda)
.....puder (kraschat)
....borste till löshåret (gammal o sliten)

Men det e ju saker som kan vänta.....o lär få göra.





Kommentarer
Postat av: zara

ja men blommor kan du ju köpa.. för mig handlar de mest om kläder. man har en hel hög men handlar bara på.. så man knappt hinner använda dom man redan har.. kram

2007-08-24 @ 22:30:21
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Carro

Zara - ja vet, har redan vart på Ålle å shoppat en ram. sjukt ju! ja lägger på hög ja me..kram

2007-08-25 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0