Mr o Mrs Perfect...eller?

                                                              

Varenda skvallerblaska har dom på sina framsidor å klädjättarna skriker efter att de ska bära deras kläder, glasögon, väskor mm. Men egentligen. Hur har de blivit så?

Båda blev kända genom sina kärriärer som fotbollsspelare o sångerska (?). När sen hennes karriär började gå mot refrängen (!) o även innan dess gjordes ett varumärke av dom. Allt härmas. Har Victoria en viss väska för x antal kronor på en bild, säljer den slut på en kvart eller två. Det samma me kläder. Tro sjutton att bruttan kan plocka åt sig det som faller henne i smaken helt gratis, i vilken boutique som helst. De tjänar multum på det! Som grädde på moset ser hon åxå ut att ha värlens bästa hår. (yrkesskadad) Varför föddes inte jag till detta?! ;)

Tyvärr har hon som så många andra i "Silicon valley" fallit offer för utseendefixeringen  o opererat dit två bollar i storlek  handboll som passar henne sisådär tycker jag. Lite måttfullhet kanske?! Dessutom bantat ner sig till size zero som råder i Hollywood. Men vem skulle inte falla dit för något i den hysterin.....tror det e snudd på omöjligt att motstå allt när man lever i deras låtsasvärld. Måste dock erkänna att jag tycker flicksnärtan ser bra ut förutom detta.

Lyckats har de, de har  tre fina söner som kommer va ekonomiskt oberoende i hela sina liv, frågan e om det e på gott eller ont, gjort ett stort varumäske som genererar ofantligt många pengar om året. O det mesta faktiskt på publiciteten. Dessutom en god fotbollskarriär, egen parfym, jeans.... Frågan e nu hur det ska gå när kryddflickorna ska ut o försöka sjunga igen. Väntan e olidlig ;)

En fråga bara: Hur lyckliga e dom?!

Va bara tvungen att skriva av mig lite, disskuterar o bedömmer dessa me nästan varenda kund, tänkte mina bloggläsare kunde få va med.................




Kommentarer
Postat av: Zara

inte så lyckliga tror jag. tyvärr.. så snygga e dom iaf, med underbart söta ungar! Kan inte vara lätt att leva så upp passat liv alltså. Är inte avundsjuk! Kram, imorn börjar de. Nu får vi köpa inredningsprylar ist :)

2007-08-23 @ 21:55:34
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag tror alla paparazzis och att vara igenkända överallt tar död på mkt av det som de skulle kunna njuta av med alla pengar.
Jag har alltid gillat Victoria och även David, av det man sett. Man önskar ju att de får det lugnare i Usa nu. Framförallt för barnens skull.

2007-08-24 @ 06:21:56
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag utmanar er challenge fast tvärtemot, jag måste lova mig själv att köpa lite nya fräscha kläder, jag e fast i mammaledighetsklädtråkträsket litegrann, då man bara bryr sig om vad barnet gör och mår och har på sig , nu ska jag ju börja plugga o måste fräscha upp mig ! Så min challenge e som sagt att köpa lite till mig själv from nu till 25 september då !

2007-08-24 @ 09:21:00
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: carro

Zara:nä de e nog inte det. jag har inte gått på stan nåt idag, hann inte. Så nu e det slutshoppat =/

2007-08-24 @ 20:17:45
Postat av: Carro

Jossan: bra! Ut o handla me dej :)

2007-08-24 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0