leeeedig

Har en 80 procentig tjänst i grunden men vet inte när jag jobbade det sist. 6- dagars veckor borde va liiite mer timmar...?! Känns som jag behöver en dag ledigt  o idag e jag det!! Det typiska e att jag vart så uppe i varv att jag har svårt att ta till vara på det o bara vila upp mig. Känner mig mest rastlös.... typiskt mej.

Hoppas åxå få en pratstund med Ann under dan o höra från henne hur det hela gick till. Undrar om man vill höra, kanske blir avskräckt för livet =/ men den risken tar jag :)

En sväng på stan åxå o shoppa det sista innan stoppet införs 25 aug........


Denna klänning e det som jag funderar på till dopet... 


  
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

vilken fint.

2007-08-13 @ 12:47:07
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Tilda

ja vill komma till dig men du jobbar ju

2007-08-13 @ 13:47:07
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Annika

Hej ally klär en skönhet sägs det..Tycker dom var snygga går alldeles utmärkt att ha på dopet.Var barnvakt i går till Matilda hon har börjat med separatinsångest, så hon skrek nästan hela tiden utom när hon somnade utav ren utmattning...Kram

2007-08-14 @ 09:24:26
Postat av: Carro

Annika:ja de blir nog den, hittar inget annat. jösses va kämpigt när hon e så ledsen..men det e säker nyttigt att lämnas till farmor lite med, de skadar inte.
Tilda:ja jag jobbar jämt nu. o i helgen åker vi till kalmar. Eddie-dop

2007-08-14 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0