karlsborg!!!

                        trötta jag. i en icke-hipp men ack så skön outfit:)
försök att fota ett öga.

 i sin favvofåtölj hos Matilda.(suddig)

Ska försöka få igenom förslaget att äta kex o ostar ikväll me familjen...umgås lite.Sticker tidigt imorronbitti mot Mönsterås. Hämtar John på vägen (varit i Dalarna) , så han får sova på vägen ner innan han ska spela....igen. Stress Stress Stress!! Inte bra det här, skönt nu me några lediga dar!!!!! Får åka hit snart igen o kunna relaxa ordentligt.
Har shoppat små kläder till Theodor...en body i strl 44 (!!!!) såå himla litet, ett par  bruna o vit-randiga byxor o en vit body me bruna elefanter på (Lindex). Älskar brunt o vitt på småbarn!!!!! Som tur e vet jag att Ann o jag har väldigt lika smak :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Brunt och vitt e jättefint på barn ! Har en hel del brunt till Nova ! Brun/rosa e fint med tycker jag ! Nova passar dessutom jättebra i blått så jag mixar färger hej vilt, min tjej e inte bara rosa *ler* !

2007-08-20 @ 11:42:44
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0