kaos

                                            Shit vilken dag!

Fullt ös på jobbet....
 
Kunder, telefon o dessutom  hysteriskt varmt. Fick dessutom reda på strax innan jag gick hem att det blir ytterligare en 6 dagarsvecka eftersom chefen e inlag på BB o jag får ta hennes lördag (brud). Känns sådär, brud e ju nåt mycket speciellt som man planerat ett bra tag ihop, att göra det som nu känns lite......sådär! Har dessutom min egna brud  nästa lördag....
Bor numera på jobbet känns det som o allt bara hopar sig! Nästa vecka börjar Åsa skolan, som tur e kommer Emelie tillbaka o sen kommer Ellen, vår treårselev som e jättego o duktig men säkert behöver min hjälp i höst o framåt med sina kunder....... blir ju jag som har huvudansvaret på salongen anyway. 

Jag vet vad jag gör i höst.....jobbar!!!

Nu ska jag snart prata med Ann i telefon o få senast info om hennes tillstånd (stackars henne!!!  håller alla tummar att allt ska gå väl!!!!) , tvätta  o sen ta kväll!!!!!

Sådär, nu har jag åmat mig färdigt -det va gratis även idag! ;)

Kram Klagocarro


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket

2007-08-08 @ 20:51:41
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0