jag har sett honom!!

Nu har jag sett lillpyret.. Theodor alltså! Gudars så liten!! Och söt såklart!!! en liten sond i näsan, annars va det bara en lite liten bebis. Typ halva mig när jag föddes. Kan åxå bero på att jag vägde över fyra kilo (!!) ett ardennerföl typ :) Tog några kort me mobilen så jag har å glutta på. Hade me mig lite presenter som blev uppskattade. Sånt e alltid roligt! Vet ju att vi stort sett alltid har samma smak så valen var inte så svåra. Kläder hade hon fått så det räcker flera år framöver...o då har hon inget köpt själv. Kollade in barnvagnen jag rekommenderat. SUUUPERSNYGG e ordet!!!! Den promenerar man stolt med! :)

Har åxå gråtit en rejäl skvätt idag. Fick sminka om mig på lunchen. Orsak: Susanna Kallur!!! SHIT, får man ha sån otur??!! 2 hundradelar från silvret o en från bronset. Tro fan tösabiten grät!!! Men hon gjorde ändå sitt livs lopp o va suverän. Men just då hjälpte nog inte det...  Shit vad gripen jag blev, glömde tom av när lunchen va slut.


    What a girl!!!


John kommer strax från mc-träffen i Karlsborg så jag ska ini duschen o sen ta en kopp te me honung. Underbart gott!!
                                     Ha en bra o mysig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0