ikväll

Va bara sju grader ute när ja gick upp..huja så kallt! Snart höst. Då får man ( om man ej har köpstopp) köpa massa mössor, vantar, halsdukar o tjocka jackor. Gillar det som tusan ...o lika mycket älskar jag att slippa bylsa på mig massa när det går mot vår o sommar. Sommaren e min absoluta favvo!!!

På tal om köpstoppet så går det fina fisken. Receptet e att inte gå i affärerna varje lunch utan gå hem istället så man slipper frestas :) Har nog vart på stan varenda lunch sen jag flyttade hit tror jag, jobbar ju mitt i smeten. Men nu e det andra bullar!!

Ska ta mej nåt att äta o sen kommer Hannah på besök, det e killfritt tonight. Inget går upp mot en kväll o snacka skit o moffa i sig lite onyttigt i mysbyxor -hälsosamma jag.  I vårt gäng lyder budskapet:
den som inte e med snackar vi skit om, du väljer själv...  Hälften på skämt, hälften allvar ;)

Nä....mot kylskåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0