hemma!

Då var man hemma igen. Har haft en toppen semester! Men som vanligt känns det så skönt att komma hem till "sitt"!! John har inte vart hemma på en månad o riktigt slagit sig ner. Så vi ska -Listen up! kolla på film!!!!! Josse (min syster) har skickat med  mig några att välja mellan. E ju inte direkt hemma i branschen... Det har hänt tre gånger att vi vart på bio tillsammans o några till som vi sett film hemma på tre år, det ni! :) Men nu så...

Igår kväll var vi på Visbytravet under en fullkomligt öppen himmel-som det regnade! Det öste ner hela kvällen men med fika med sig o lite spelande så gick det finfint. (bilder kommer) Fick, som vanligt när det e pissväder o vi e borta låna kläder för att hålla oss torra. Äger varken regnkläder eller gummistövlar. Men det blev en trevlig kväll ändå, vi avslutade hemma med te, mackor o kex vid 23-tiden :=) Igår köpte jag faktiskt åxå en bok. "Mitt liv som Bert" såklart med Bert Karlsson..har börjat läsa o måste säga att det karln faktiskt e rätt beundarnsvärd även om han kan va lite väl plump o ärlig många gånger!!!!!  Jag måste läsa ur verkligheten om jag ska få inspiration att fortsätta o nu känns det så.... får väl se va ja tycker när den e utläst...

Åter till resan.... Vår kisse har suttit i sin bur  typ tio timmar idag den stackarn. Å inte ett knyst, han finner sig i allt vår sköna Kåven. Trots allt oväsen i djurkupe´n..hundar som skäller o annat .... Vi sprang tom en snabbis genom Ikea i Jönköping för att köpa förvaringsboxar medan han väntade i bilen. Jag vet, inte bra men vi snabbade oss verkligen, tog max tio min! VM i Ikea:) Är nämligen lite trött på alla grejer som ligger huller om buller överallt. Men nu e det fyra prydliga boxar på hyllan istället, känns fint! Johns trummor har tagit upp två av dom (sååå noga vettni)

Vill önska mamma o Matilda en skön resa till Rhodos. Planet lyfter vid 7 imorron bitti, så jag gissar att det inte blir mycker sömn i natt. Ha det så gott!!! Sola lite åt mig med!!

Nu har min kära sambo hällt upp Cheridans till mig o Jack Daniels till sig själv ...skål!! Mot filmsoffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0