dop o godisfrossa

På söndag döps Johns lilla fadderbarn i Mönsterås. Så långt e allt frid o fröjd . Men va tusan ska jag ha på mej? Letat igenom hela stan på lunchen efter nåt skoj men det slutar väl med att det blir nåt från garderoben. En cerise klänning hänger bra till om man "e in the mood" för den just då. Kyrkan behöver väl hottas upp lite.... :)

Ett annat av dagens i-landsproblem e vad man ska köpa. Är verkilgen kass på sånt!! Har några små ideér men vet i tusan... Kom med förslag!   Bestick, muggar o dyl känns väl trist tycker jag. Världen har väl fortsatt till år 2007 vad jag förstått?!  Sånt fick jag för 28 år sen.


Dagens outfit                                      Tur att det finns godis - vad skulle man annars göra en dag utan mat?!
 
           
                      Blev sugen på det här ikväll....i min ensamhet. Det e jag värd (ja jag e självgod idag), en fredagkväll som inte blev som ja trodde (skulle vart ledig imorg)...tidig sängdags idag men efter bruden imorg e jag ledig tom mån!!!!!! Gooooood va skönt!!

TREVLIG HELG!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej de är du verkligen värd,dessutom behöver du gå upp lite så ät på....kram.

2007-08-10 @ 22:36:38
Postat av: zara

jag har lite ideer.. Finns jätte fina smycken på namnsmycken.com, en vagnregskylt, en stjärna, pengar på fond.. ja bestick e verkligen trist!
kram

2007-08-11 @ 08:52:26
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jossan

Tänkte ge tipset om att ge en bok med barnets namn som huvudfigur, Nova fick en sådan bok av en kompis där Nova är huvudfiguren i en saga.
Annars e ju ett vin från året barnet föddes roligt, ett lagringsbart vin som det sen kan dricka vid rätt ålder *Ler* !

2007-08-11 @ 12:34:17
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Carro

Tack för tipsen!!!!! super!

2007-08-11 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0