dagens


                                              DAGENS......

# åt h-vete för varmt för att jobba!!!! utan ac.

# STRESS STRESS STRESS o vem förstår förutom Emelie o de hemma?!

# nån som kan dela sig på 4?? ...inte jag iaf! däremot ska jag va på 4 ställen samtidigt.

# trött i underbenen.  köpa ursexiga stödstrumpor mot åderbrock som redan e på g -ännu bättre.

                                              
 slitna jag

Idag e jag sur o trött om nån missade det ;)

För övrigt e jag en ganska glad tjej :) 



Kommentarer
Postat av: zara

har oxå fått åderbrock av jobbet,måste oxå införskaffa mig ett par sånna sexiga strumpor :)

2007-08-14 @ 22:21:10
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Mamma & lillasyster Tilda.

Du måste stressa ner när du kommer hem och ta det lugnt. Ta inte in mer än vad ni hinner med.
Puss och kram, mamma och tilda.

2007-08-15 @ 12:07:37
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0