brud o karlsborg

Kunde inte somna igår kväll....så brukar det va innan brud. Kände mig verkligen INGET spänd idag utan allt gick på rutin o jag hade mycket fria händer. Alltid roligt när folk e lite spontana o öppna för förslag. Så nu har jag gjort mitt på salongen tom tisdag..Alltså ledigt tre dar, det e absolut välbehövligt! Känner mig helt slut!! Hade vart annorlunda om det vart mitt eget företag att hålla i trådarna på o fått ut tredubbel lön. Då snackar vi!!! ;)

Nu har väskan så sakta börjat fyllas o jag går o rabblar grejer jag lägger ner högt -så jag vet att det e med. Ett hett tips till alla lika senila. Dock känns de urfånigt.... :)

Nä måste sätta fart mot Karlsborg nu. Mitt barn kissen ska ju med åxå å alla hans grejer. Lär glömma nåt men förhoppningsvis e det inte livsnödvändigt..............

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där me att säga högt hjälper inte på mig. Så jag måste göra en lista som jag prickar av i stället :)

2007-08-18 @ 14:02:34
Postat av: Dette

Samma här... e nog lika dement som dig i det där avseendet men en lista e ett måste här, annars e inget med! *ler stelt* Aja... ha det skoj nu i alla fall!! :) kram

2007-08-18 @ 14:17:48
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

Maria o Dette: jo det gör ja alltid annars med men nu fanns det ingen tid till det. så...det som e med e med.. =/

2007-08-18 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0